منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • Snap همگام با تحقیقات جهانی برای مبارزه با تاج است

Snap همگام با تحقیقات جهانی برای مبارزه با تاج است

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
Snap همگام با تحقیقات جهانی برای مبارزه با تاج است

یک مطالعه مشترک تأثیر کووید بر کودکان را مورد بررسی قرار داد. گزارش همکاری علمی و بین سازمانی تیم استراتژی و تحقیقات بازار Snap با مرکز تحقیقات بیماریهای عفونی اطفال شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی به سازمان بهداشت جهانی (WHO) ارائه شد. این مطالعه با عنوان “اولین مطالعه جامع سرواپیدمیولوژی و مطالعه مولکولی SARS-CoV-2 در کودکان در تهران” و توسط گروه تحقیقات بازار SNAP در چند مرکز انجام شده است ، یکی از معدود مطالعات جهانی است که به بررسی تأثیر ویروس کرونا می پردازد. در کودکان. این مطالعه بین المللی که با همکاری سازمان بهداشت جهانی و موسسه روبرت کخ در آلمان انجام شده است ، گامی م effectiveثر در جهت شناسایی آثار ویروس کرونا بر کودکان و انتقال ویروس از آنها است.

 

وقتی تاج به بچه ها می رود

از ابتدای شیوع همه گیر تاج جهان ، ما شاهد تلاش محققان برای درک صحیح آثار این بیماری ، عوارض و نحوه انتقال آن به کودکان بوده ایم. تنوع جمعیتی کودکان و افزایش روزافزون آنها ، از یک سو ، تأثیر ناشناخته ویروس بر سلامت کودکان و نقش آنها در انتقال ویروس کووید 19 ، از سوی دیگر ، مراکز تحقیقاتی در سراسر جهان را به انجام این امر واداشته است. تحقیقات بین المللی مشترک بنابراین ، مرکز مطالعات بیماریهای عفونی اطفال دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصمیم گرفته است به همراه تحقیقات جهانی ، مطالعه جامعی بر روی کودکان 1 تا 14 سال در تهران انجام دهد.

با این حال ، مشکلات زیادی وجود دارد ، از جمله نوع گروه بندی مناطق مختلف شهری در کلانشهر تهران ، شناسایی خانواده های دارای فرزند ، دعوت از خانواده ها ، ارائه امکانات حمل و نقل ، ارائه مشاوره پزشکی و نمونه برداری طبق پروتکل ها و محدودیت های موجود و علاوه بر این مشارکت همه مراکز بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی در پاسخ به بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب ، که امکان استفاده از این مراکز را در مطالعه حذف می کند ، باعث شد که اجرای مطالعه در این پروژه با چالش های زیادی روبرو شود.

 

چگونگی مشارکت اسنپ در این پروژه تحقیقاتی

با تأیید اولیه این پروژه توسط خانواده های ساکن در تهران ، در نتیجه تلاشها ، SNAP با پوشش کافی از جمعیت مناطق مختلف شهری تهران و عملکرد ایمن آن در حمل و نقل بین شهری مطابق با استانداردهای بهداشتی در این مطالعه شرکت کرد. وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در این همکاری ، استراتژی بازار و تیم تحقیقاتی SNAP با طراحی یک سیستم آنلاین برای گروه بندی و برآورده کردن تماس ها ، رویکرد جدیدی را برای تحقیقات سلامت محور ایجاد کردند. حسین رستمی ، رئیس استراتژی بازار SNAP و سرپرست تحقیقات می گوید: استفاده از پتانسیل SNAP برای دعوت از خانواده ها مورد استقبال و موافقت قرار گرفته است. به منظور اجرای این تحقیق سلامت محور ، ما بیش از هر چیز امنیت فرایند را تضمین کرده ایم. در پی برنامه ریزی های لازم ، ما سه بار برای حدود 2 میلیون کاربر عزیز SNAP در تهران پیام ارسال کردیم و آنها را برای شرکت در این مطالعه دعوت کردیم. آنها پس از اعلام آمادگی ، در سفری رایگان در اسنیپ و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی ، همراه فرزند خود به آزمایشگاه های تعیین شده رفتند. برای تشویق شرکت کنندگان ، علاوه بر کودک ، والدین آنها نیز این فرصت را داشتند که توسط برگزارکنندگان پروژه ، یک تست کامل تاج را انجام دهند. اعتماد مصرف کنندگان به بسته SNAP ، همراه با ایمنی و سلامت در طول فرآیند ، تمایل شرکت کنندگان برای کمک به تحقیقات تاج و مشوق های م suchثر مانند آزمایش جامع تاج رایگان (مولکولی و سرولوژی) برای والدین و فرزندان آنها این مطالعه را عملی کرد. »

جزئیات این تحقیقات هنوز برای وزارت بهداشت محرمانه است ، اما گزارش اولیه ایران به سازمان بهداشت جهانی منتشر شده است.

 

تیم تحقیقاتی بازار کرونا و اسنپ

سابقه همکاری SNAP با وزارت بهداشت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به آغاز اپیدمی کرون برمی گردد. حسین رستمی در مورد جزئیات این همکاری گفت: “بلافاصله پس از ورود کرونا به کشورمان ، اسنپ با کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات ، پس از اتصال به وزارت بهداشت ، یک ساختار نظارت بر سلامت مصرف کننده رانندگان علاوه بر شناسایی کاربران آلوده رانندگان ، از آنها برای غلبه بر بیماری پشتیبانی کنید. بر اساس این طرح ، رانندگان عروق کرونر با همکاری وزارت بهداشت شناسایی و موقتاً از کار افتاده اند و اسنپ آنها را به طور رایگان برای تکمیل درمان خود استخدام می کند. در سال 1999 ، بیش از 5000 وام تعمیر و نگهداری به رانندگان SNAP اعطا شد. “بنابراین ، علاوه بر بهبود سلامت سفر ، ما سعی کردیم در این مدت با حمایت از رانندگان مصرف کننده در کنار آنها باشیم.”

 

SNAP یا تیم تحقیقاتی استراتژیک بازار قلب

اسنیپ ، استراتژی بازار SNAP و رهبر بازار می گوید: “همه تصمیمات SNAP بر اساس ارزیابی و تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده است.” به نظر من ، این رویکرد مبتنی بر داده یکی از عوامل مهم موفقیت SNAP در توسعه و رشد اقتصاد دیجیتال کشور در سال های اخیر است. ارسال 25 میلیون پرسشنامه از طریق پیام کوتاه و همچنین 500000 مصاحبه حضوری در سال ، تنها تعدادی از تلاشهای اسنیپ برای دریافت بازخورد از مخاطبان و تأمل بر آن در فرایند تصمیم گیری خرد و کلان گروه اسنیپ است. به طور کلی ، تیم تحقیق بازار SNAP دو وظیفه اصلی دارد. نظارت و ارزیابی مستمر اجرای همه بخشهای SNAP و یافتن عوامل مثر در بازار هدف. در واقع ، قبل از ورود به هر بازاری یا اتخاذ تصمیمات استراتژیک ، تیم تحقیقاتی بازار وارد قدم اول می شود و با ارزیابی وضعیت بازار و رقبا ، درک روشنی از وضعیت فعلی و فرصت های تجاری آینده ارائه می دهد. گاهی اوقات فرآیند جمع آوری اطلاعات برای شروع یک سرویس جدید و دستیابی به بهترین عملکرد زمان زیادی طول می کشد. به عنوان مثال ، تحقیقات و مطالعات اولیه برای راه اندازی سرویس Snapdocter دو سال پیش آغاز شد. تیم تحقیقاتی بازار به شناسایی شرایط بازار ، نیازهای مردم و راه هایی که می توانیم از طریق آنها وارد بازار موجود شویم یا حتی در برخی موارد بازاری را تشکیل دهیم که از ابتدا وجود ندارد ، کمک می کند. “به زبان ساده ، مردم باید از روشهای جدید ، مقرون به صرفه ، مقرون به صرفه و شفاف استفاده کنند که تعیین می کند در کدام بازار و چگونه محصولات را تحویل می دهد.”

اسنپ ​​، همراه با تحقیقات جهانی برای مبارزه با تاج ، اولین بار در اخبار فناوری و تلفن همراه ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما برای عموم منتشر نخواهد شد.