منو سایت

مراحل ادغام MS Office با D365 Finance & Operations

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
مراحل ادغام MS Office با D365 Finance & Operations


ادغام MS Office 365 F&O یک ابزار عالی است که به شما مزیتی را با محیطی سازنده می دهد که به شما کمک می کند کار را در امور مالی و عملیاتی انجام دهید. راه اندازی آن یک فرآیند آسان است و این وبلاگ شما را در هر مرحله راهنمایی می کند.

1 چگونه با MS Excel 365 یکپارچه شویم؟

در اینجا مراحل تکمیل ادغام با MS Excel 365 آمده است:

  • MS Excel را به صورت محلی روی رایانه خود نصب کنید.
  • MS Excel را باز کنید
  • به مسیر Insert> My Add-ons> Microsoft Dynamics Office Add-in بروید. با این کار افزونه Microsoft Dynamics Office نصب و فعال می شود.
مراحل ادغام MS Office با D365 Finance & Operations
  • با کلیک بر روی Microsoft Dynamics Office Add-in پنجره جدیدی در سمت راست صفحه باز می شود. در اینجا او اتصال D365 F&O را که روی سرور شما نصب شده است ارائه می دهد.
  • سپس باید با حساب مایکروسافت خود وارد شوید.
مراحل ادغام MS Office با D365 Finance & Operations
  • پس از ورود به سیستم، کانکتور داده برای بازیابی موارد موجود شما از D365 F&O فعال می شود. شما باید روی Design کلیک کنید و سپس منبع داده را برای شی انتخاب کنید. روی Next کلیک کنید و فیلدهای کاربرگ اکسل شما ظاهر می شود.
مراحل ادغام MS Office با D365 Finance & Operations
مراحل ادغام MS Office با D365 Finance & Operations
  • برای نمایش داده ها در اکسل روی دکمه refresh کلیک کنید و اکنون می توانید رکوردهای اکسل را ایجاد، به روز رسانی یا حذف کنید و آنها را منتشر کنید.
مراحل ادغام MS Office با D365 Finance & Operations

2. صادرات به اکسل و باز کردن در اکسل

بیایید به عملکردهای صادرات به اکسل و باز کردن ادغام Dynamic 365 Finance و توسعه عملیات در اکسل نگاه کنیم:

مراحل ادغام MS Office با D365 Finance & Operations

صادرات به اکسل

  • گزینه Export to Excel برای تولید صادرات استاتیک داده از شبکه است.

در اکسل باز کنید

  • گزینه Open in Excel از افزونه اکسل استفاده می کند تا به روزرسانی و انتشار آن آسان تر شود.
  • فیلدهای پیش فرضی که به کتاب کار اضافه می شوند، فیلد کلید و فیلدهای مورد نیاز شی هستند. اگر مجموعه دیگری از فیلدها به طور پیش فرض ارائه شده باشد، می توان این فیلدها را به آن اضافه کردگروه فیلد گزارش خودکارروی موضوع.
مراحل ادغام MS Office با D365 Finance & Operations

3. پیکربندی ایمیل (SMTP / Exchange)

در اینجا مراحل پیکربندی ایمیل شما برای کار با ادغام آمده است. با هر دو سرویس گیرنده ایمیل SMTP و MS Exchange کار می کند:

فرم تنظیمات ایمیل و راه اندازی را باز کنید

روی System Administrator > Email Setup > Email Setup کلیک کنید

مراحل ادغام MS Office با D365 Finance & Operations
مراحل ادغام MS Office با D365 Finance & Operations
مراحل ادغام MS Office با D365 Finance & Operations

4. پیوست به شیرپوینت

برای اشتراک گذاری اسناد خود در شیرپوینت، ابتدا باید چند مورد را پیکربندی کنید. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

  • یک سایت شیرپوینت ایجاد کنید
    • پیوند را در سایت شیرپوینت کپی کرده و در D365 F&O پیکربندی کنید. برای انجام این کار، روی گزینه Organization Administrator > Document Management > Document Management Parameter کلیک کنید
مراحل ادغام MS Office با D365 Finance & Operations
  • به Attachment and Document Type رفته و پوشه مقصد مورد نظر را در سایت شیرپوینت مشخص کنید.
    • روی سازمان مدیر > مدیریت اسناد > انواع اسناد کلیک کنید
مراحل ادغام MS Office با D365 Finance & Operations

خلاصه کردن

با انجام تمام مراحل، ادغام دفتر MS برای امور مالی و عملیات D365 تکمیل خواهد شد. امیدواریم این آموزش برای شما آسان باشد و به شما کمک کند همه چیز را در چند ثانیه تنظیم کنید. با این حال، اگر در طول فرآیند با مشکلی مواجه شدید، لطفا در تماس نباشید DEV IT کارشناسان

انتشار مراحل ادغام MS Office با D365 Finance & Operations اولین بار در مجله DEV IT ظاهر شد.