منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • فروشندگان می خوانند: چگونه بازدیدها و فروش محصولات را در دیجی کالا افزایش دهیم

فروشندگان می خوانند: چگونه بازدیدها و فروش محصولات را در دیجی کالا افزایش دهیم

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
فروشندگان می خوانند: چگونه بازدیدها و فروش محصولات را در دیجی کالا افزایش دهیم

در سال 1996 ، دیجی کالا از یک فروشگاه آنلاین به یک پلت فرم بازاریابی پلیس آنلاین تبدیل شد. در این سیستم ، دیجی کالا دیگر فقط فروشنده کالا نیست ، بلکه به عنوان واسطه بین فروشندگان کالا و مشتریان در سراسر ایران شناخته می شود. دیجی کالا با معرفی سیستم فروش خود در بازار پلیس در سال های اخیر به افزایش فروش و درآمد هزاران تولیدکننده و شرکت ایرانی کمک کرده است که آمار آن را می توانید در گزارش دیجی کالا در سال 1999 مشاهده کنید.

بر اساس این گزارش ، تعداد شرکت هایی که در بازار پلیس دیجی کالا به عنوان فروشنده فعالیت می کنند در سال گذشته 150 درصد نسبت به سال 1998 افزایش یافته و به 152 میلیون و 406 هزار نفر رسیده است.

فرصت فروش محصول در بزرگترین فروشگاه آنلاین کشور شرایط مناسبی را برای تولیدکنندگان و شرکت های ایرانی فراهم کرده است تا فروش خود را با استفاده از این پتانسیل افزایش دهند.

فروشندگان محصولات دیجی کالا می توانند در بازار پلیس دیجی کالا درآمد زیادی داشته باشند و با فروش محصولات با کیفیت و قیمت مناسب تجارت خود را توسعه دهند.

دیجی کالا در سیستم بازار پلیس خود محیط بسیار مطلوبی را برای فروش کالا ایجاد کرده است تا هزاران شرکت ، به ویژه در شرایط حساس مانند شیوع ویروس کرونا ، فرصت فروش کالا و حفظ تجارت خود را در آنها داشته باشند. به شرایط سخت.

میانگین درآمد فروشندگان بازار پلیس دیجی کالا

فروشندگان دیجی کالا در سال گذشته به طور متوسط ​​51 میلیون تومان درآمد داشتند ، از جمله یکی از فروشندگان بازار پلیس دیجی کالا در پاییز سال گذشته در یک ماه 58 میلیارد تومان در یک ماه فروخت و رکورد فروش پلیس دیجی کالا در یک ماه شکسته شد.

فروشندگان می خوانند: چگونه بازدیدها و فروش محصولات را در دیجی کالا افزایش دهیم

این موارد نشان می دهد که رقابت برای فروش در دیجی کالا بسیار بالا است. بنابراین ، فروشندگان باید با انجام تعهدات خود از قبیل فروش محصولات غیر تقلبی ، قیمت مناسب ، بسته بندی و تحویل به موقع کالا ، به صف فروشندگان معتبر و قابل اعتماد و در نتیجه موفقیت فروش دیجی کالا بپیوندند.

بازار پلیس دیجی کالا به دنبال ایجاد تعامل دو طرفه بین شرکت ها و کاربران است. دیجی کالا همچنین محیط رقابتی بین شرکت ها ایجاد کرده است تا امکان رشد همه شرکت ها را فراهم کند.

عوامل م theثر بر افزایش فروش در دیجی کالا

ابزارهای احراز هویت فروشندگان کاربر و توانایی مقایسه قیمت محصول ارائه شده توسط چندین فروشنده ، برخی از زمینه هایی هستند که محیط رقابتی را در دیجی کالا ایجاد کرده اند. در این محیط ، فروشندگان متعهد که محصولات خود را با قیمت مناسب می فروشند ، دارای پتانسیل رشد بیشتری هستند و برعکس ، فروشندگان بدی که سیاست قیمت گذاری مناسبی ندارند ، توسط مردم کنار گذاشته می شوند.

فروشندگان می خوانند: چگونه بازدیدها و فروش محصولات را در دیجی کالا افزایش دهیم

البته رشد فروشنده در دیجی کالا و افزایش فروش آن تنها به این موارد بستگی ندارد.

مناسب ترین قیمت

ممکن است توضیح این عامل ضروری نباشد ، قیمتهای پایین همیشه برای مشتریان جذابتر است. در سیستم بازار پلیس دیجی کالا ، کاربران می توانند قیمت تمام فروشندگان یک محصول را مقایسه کنند ، در این صورت طبیعتاً فروشنده ای که ارزان ترین قیمت را ارائه می دهد شانس بیشتری برای فروش دارد.

آماده ارسال کالا در انبار

با توجه به افزایش چشمگیر فروش کالاهای دیجیتال در دو سال گذشته و راه اندازی سیستم فروش بازار پلیس ، زمان تحویل کالا در این فروشگاه کمی افزایش یافته است. البته در بازار پلیس دیجی کالا فروشنده می تواند کالاهای خود را مستقیماً برای خریدار ارسال کند ، اما باید شرایط لازم برای بسته بندی و ارسال کالا توسط فروشنده فراهم شود.

فروشندگان می خوانند: چگونه بازدیدها و فروش محصولات را در دیجی کالا افزایش دهیم

در هر صورت ، تاخیر در ارسال کالا برای خریداران خوشایند نیست و کاربران دیجی کالا دوست دارند کالای خریداری شده را در اسرع وقت دریافت کنند ، بنابراین شاید فروشنده کمترین قیمت را ارائه دهد ، اما ارسال کالا از دو روز بعد. خرید در مقایسه با فروشنده دیگری با قیمت بالاتر اما تحویل سریعتر کالا ، کمترین احتمال فروش را دارد.

امتیاز عملکرد بالاتری نسبت به رقبا کسب کنید

تمام رفتارهای فروشنده توسط دیجی کالا نظارت و ارزیابی می شود. دیجی کالا عوامل مختلفی مانند تحویل به موقع محصولات ، قیمت مناسب ، رضایت مشتری و موارد مشابه را برای ارزیابی فروشندگان در نظر می گیرد. هرچه امتیاز فروشنده بیشتر باشد ، بیشتر به خریداران ارائه می شود. دیجی کالا از ابزار BuyBox برای این منظور استفاده کرده است ، که در آن فروشندگان با قیمت منصفانه تر و امتیاز بالاتر به خریدار به عنوان فروشنده پیش فرض پیشنهاد می شوند و خریدار نیز می تواند امتیازات مربوطه را دریافت کند فروشنده را در سبد خرید مشاهده کنید و طبیعتاً خود خریداران نیز اعتماد بیشتری به فروشندگان با نمرات بالاتر دارند.

فروشندگان می خوانند: چگونه بازدیدها و فروش محصولات را در دیجی کالا افزایش دهیم

رضایت مشتری

خود کاربران و خریداران نیز می توانند به خرید خود رای دهند و عملکرد فروشندگان را ارزیابی کنند. رضایت مشتری همچنین بر تعداد بازدید از محصولات فروشنده تأثیر مستقیم دارد و اگر رضایت فروشنده بیشتر باشد ، دیجی کالا در اولویت نمایش فروشندگان به آن فروشندگان نشان می دهد.

ارسال مستقیم توسط فروشندگان

از سپتامبر 1999 ، دیجی کالا امکان تحویل مستقیم کالا توسط فروشندگان را فراهم کرده است ، به طوری که فروشنده می تواند بدون نیاز به تحویل کالاهای خود به انبار دیجی کالا ، سفارشات را مستقیماً به خریداران تحویل دهد و زمان تحویل را کاهش دهد. کالاها خریداران و فروش را در بازار آنلاین رقابتی تر می کند و همچنین به فروش کالاهای متنوع تر کمک می کند.

عملکرد فروشنده از نظر بازگشت کم کالا ، لغو سفارش و تحویل به موقع

بازگشت کالا ، لغو سفارشات و تحویل به موقع نکات بسیار مهمی در ارزیابی فروشندگان توسط دیجی کالا و مشتریان است. اهمیت این عوامل به حدی است که اگر فروشنده نمره خوبی از این عوامل دریافت نکند ، قطعاً منجر به کاهش بازدید از محصول و البته کاهش فروش می شود.

نظارت بر عملکرد تامین کننده

دیجی کالا سعی می کند فروشندگان خود را با ابزارهای مختلف زیر نظر داشته باشد تا از سلامت بازار پلیس و تجربه خرید دلپذیر در دیجی کالا اطمینان حاصل شود. به این معنا ، کیفیت کالا توسط خریداران پس از هر خرید از طریق نظرسنجی تعیین می شود تا مشکلاتی که باعث نارضایتی خریداران شده است برطرف شود ، اضافه می شود تا خریداران از شرایط کیفی کالا مطلع شوند.

دیجی کالا به طور مرتب محصولاتی را بررسی می کند که نرخ بازگشت بالایی دارند و بر اساس نتایج ، فروشندگان آن محصول از دسترسی به گروه محصولات مورد نظر محروم می شوند. خریداران همچنین می توانند نرخ بازگشت محصولات را در قسمت امتیازات فروشنده به همراه امتیازات تعهد و تحویل به موقع بررسی کنند.

تحویل به موقع کالا یکی دیگر از موارد بسیار مهم فروشگاه دیجی کالا است. هنگامی که فروشنده محصول خود را در زمان تعیین شده به مشتریان تحویل ندهد ، دو برابر مبلغ کمیسیون فروش جریمه می شوند و در صورت تکرار مجدد ، رتبه فروشنده به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و در نهایت فروشنده دسترسی به فروش محصول

انتظار مشتریان از فروشندگان چیست؟

با توجه به عوامل اعلام شده ، مشتریان دیجی کالا با توجه به اطلاعات منتشر شده بر روی پلتفرم ، با قیمت مناسب و سرعت تحویل بالا تمایل بیشتری به خرید محصول دارند و این موارد امتیاز فروشنده را افزایش می دهد ، رضایت خریداران را افزایش می دهد و بنابراین افزایش می یابد. این محصول در دیجی کالا بازدید می شود.

از سوی دیگر ، قیمت نامناسب ، تاخیر در تحویل و تحویل غیر موقتی محصولات به مشتری ، بازگشت محصول به دلایل مختلف ، مانند کیفیت پایین محصولات یا ناسازگاری اطلاعات منتشر شده در سایت با محصول خود ، آنها در میان عناصر هستند. این امر باعث پایین آمدن امتیاز فروشنده می شود و رضایت از خریداران منجر به کاهش بازدید از محصول می شود.

فروشندگان دیجیتالا باید در نظر داشته باشند که محصولات با کیفیت و خدمات کافی به مشتریان (مانند تحویل به موقع محصولات) مهمترین عوامل افزایش فروش در این فروشگاه و حتی در کل بازار خرده فروشی کشور است؛ با مشاهده این عناصر ، می توانید پتانسیل فروش محصولات خود را افزایش دهید و به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات دیجی کالا شناخته شوید.

بازاریابان می خوانند: چگونه می توان بازدیدها و فروش محصولات را در دیجی کالا افزایش داد ، اولین بار در اخبار مربوط به فناوری و دستگاه های تلفن همراه ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما برای عموم منتشر نخواهد شد.