منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • شیائومی در بازار جهانی ساعت های هوشمند پیش از عرضه اپل واچ سری 7 از اپل پیشی گرفت

شیائومی در بازار جهانی ساعت های هوشمند پیش از عرضه اپل واچ سری 7 از اپل پیشی گرفت

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
شیائومی در بازار جهانی ساعت های هوشمند پیش از عرضه اپل واچ سری 7 از اپل پیشی گرفت

گزارش جدید بازار نشان می دهد که شیائومی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی از اپل در بازار جهانی ساعت های هوشمند پیشی گرفته است. اگرچه فاصله بین دو علامت بسیار نزدیک است. این امر شیائومی را به بزرگترین تولید کننده ساعت های هوشمند تبدیل کرد و اپل در رتبه دوم قرار گرفت.

هواوی ، فیت بیت و سامسونگ نیز به ترتیب در رتبه های سوم تا پنجم قرار دارند. بر اساس این گزارش ، شیائومی در سه ماهه دوم سال 2021 8 میلیون ساعت هوشمند فروخت. سهم بازار اپل 7.9 میلیون دستگاه بود.

بی تردید زمان بندی عامل مهمی است و موسسه کانالینگ در گزارش خود به این موضوع پرداخته است. شیائومی در سه ماهه دوم سال جاری از مدل جدیدی رونمایی کرد. طرفداران اپل منتظر عرضه اپل واچ سری 7 در اواخر این ماه هستند. در سه ماهه دوم سال 2021 ، شیائومی با پیشی گرفتن از اپل ، بزرگترین فروشنده دستگاه های پوشیدنی در جهان شد. عرضه دستبند هوشمند May Band Band 6 نیز به تقویت موقعیت این شرکت چینی کمک کرد. این موفقیت زمانی حاصل شد که دستگاه برای اولین بار در هند تولید شد. یکی از بزرگترین بازارهای هدف شیائومی راه اندازی نشد.

سینتیا چن ؛ یک تحلیلگر در Canalys Research می گوید: “شیائومی گامی عاقلانه در تسریع عرضه بند 6 برداشته است.” این دستگاه در مقایسه با مدل نسل قبلی خود محصول بسیار ارزشمندی است. “تغییر سریع شیائومی به ساعت های کمتر به شرکت چینی کمک کرد فروش ساعت های خود را در این مدت سه ماهه 1.3 میلیون واحد افزایش دهد.”

شیائومی در بازار جهانی ساعت های هوشمند پیش از عرضه اپل واچ سری 7 از اپل پیشی گرفت

با این حال ، Canaliz محصولات معمولی به نام “دستبندهای ساده” (مانند مدل های رده پایین Fitbit و Xiaomi) را از ساعت های هوشمند پیچیده تر متمایز می کند. از نظر ساعت های هوشمند برتر ، اپل همچنان با 31.1 درصد بازار پیشتاز بازار است و هیچ رقیبی دیگر به آن نزدیک نمی شود. سایر بازیگران بازار سهم تک رقمی دارند. هواوی با 9 درصد سهم دوم و شیائومی با 5.7 درصد سهم دوم قرار گرفتند. این امر تا حدودی به دلیل تمرکز اپل بر قابلیت های مرتبط با سلامت مانند صفحه های الکتروکاردیوگرام (ECG) است.

جیسون لو ؛ مدیر تحقیقات موسسه Canalis می گوید: “تامین کنندگان در حال تلاش برای جهش نسلی بزرگ در فناوری ساعت های هوشمند هستند.” آنها برای برجسته کردن محصولات خود ، اصول اولیه مانند تجربه کاربر و شارژ باتری را بهبود می بخشند و از اکوسیستم های خود استفاده می کنند در حالی که رابط کاربری متمایزی ایجاد می کنند. به این ترتیب ، امکان ارائه عناصر جدید و منحصر به فرد کاربر وجود خواهد داشت. اما ردیابی سلامت برجسته ترین مورد ساعت های هوشمند کاربران است.

توانایی ارائه ویژگی های پیشرفته مرتبط با سلامت و داده ها و بینش های مفید به کاربران بین برندگان و بازندگان تمایز قائل می شود. سرمایه گذاران برای تولید حسگرهای سلامتی نسل بعدی بسیار مهم هستند. توسعه ایده ها و الگوریتم های بومی نه تنها اجازه ردیابی علائم حیاتی را می دهد. بلکه به شما این امکان را می دهد که به دقت و قابلیت اطمینان مورد نظر دست پیدا کنید. تولیدکنندگان باید بر ارائه بینش جدیدی در مورد روندهای بهداشتی و جمع آوری داده ها در مدت زمان طولانی تمرکز کنند. به این ترتیب ، کاربران متوجه می شوند که شیوه زندگی چگونه بر سلامت آنها تأثیر می گذارد. “

انتظار می رود سری 7 اپل هیچ سنسور جدیدی نداشته باشد. با این حال ، یک گزارش قدیمی ادعای دیگری داشت. با این حال ، کارشناسان معتقدند که در آینده ، اپل قصد دارد عملکردهای اندازه گیری قند خون و فشار خون را به اپل واچ اضافه کند.

پیشی گرفتن شیائومی از اپل در بازار جهانی ساعت های هوشمند قبل از عرضه اپل واچ سری 7 اولین بار در فناوری و اخبار تلفن همراه ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما برای عموم منتشر نخواهد شد.