منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • تاج ، مهمترین پرونده مسئولیت اجتماعی دیجی تالا در سال 99

تاج ، مهمترین پرونده مسئولیت اجتماعی دیجی تالا در سال 99

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
تاج ، مهمترین پرونده مسئولیت اجتماعی دیجی تالا در سال 99

دیجی کالا ، مانند سایر بخش های دولتی و خصوصی ، در اوایل سال 1999 تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفت. اما اوضاع برای محبوب ترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه و بزرگترین پلتفرم خرده فروشی این کشور متفاوت بود.

دیجی کالا همیشه به دنبال ارائه راه حل برای مشکلات جامعه بوده است. در زمان شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی ، یکی از بزرگترین چالش ها برای مردم تامین نیازهای روزانه آنها بود. در طول بسته شدن فروشگاه های مختلف و خطر شیوع ویروس کرونا ، فروشگاه های آنلاین تنها راه حل باقی مانده برای مردم بود.

دیجی کالا در اوایل سال 1999 با افزایش قابل توجهی در سفارشات مواجه شد. بنابراین تعداد سفارشات روزانه دیجی کالا از 200،000 مورد در ماه مارس 1998 به 500،000 مورد در روز در پایان بهار 1999 افزایش یافت. از سوی دیگر ، نگرانی در مورد نگرانی های مربوط به سلامت کارکنان دیجی کالا در اولویت اول شرکت قرار داشت. مدیران ، پردازش سفارشات را با مشکل مواجه می کند.

اما دیجی کالا سخت تر از تاج بود. از طریق روشهای مختلف مدیریتی ، مانند جذب نیروی جدید و رعایت اصول بهداشتی ، این شرکت سعی کرد در طول قرنطینه کرونر به نیازهای مردم پاسخ مناسب دهد.

لبخند دیجی کالا به مصرف کنندگان

این بهانه ای بود برای دیجی کالا که با ارائه لبخند ، هویت بصری جدید خود را برای خدمت به کاربران خود ، در مواجهه با بسیاری از چالش های بهداشتی ، مالی و معیشتی با شیوع ویروس کرونا ، نشان دهد.

تاج ، مهمترین پرونده مسئولیت اجتماعی دیجی تالا در سال 99

تاج دیجی کالا را به طرق مختلف تا پایان سال 1999 همراهی کرد. بنابراین ، بسیاری از سیاست ها ، استراتژی ها و مسئولیت های اجتماعی دیجی کالا در سال 1999 بر ارائه راه حل هایی برای شیوع ویروس کرونا و ادامه فعالیت های مالی و اقتصادی در این دوره دشوار متمرکز بود.

پروژه کارآفرینی محلی و محلی

یکی از مهمترین استراتژی های دیجی کالا ، به ویژه برای فعالیتهای اقتصادی محلی ، راه اندازی یک پروژه کارآفرینی محلی و محلی بود. در پاییز سال گذشته ، عرضه محصولات محلی و محلی در بازار پلیس دیجی کالا امکان پذیر شد. البته ، این پروژه دارای چشم انداز بلند مدت است تا از همه فروشندگان بالقوه محصولات واقعی محلی دعوت کند و در جهت محرومیت زدایی ، ایجاد شغل و ایجاد درآمد پایدار تلاش کند.

دیجی کالا مسئولیت اجتماعی را توضیح داد در حالی که محصولات محلی را به روستاییان در بستر خود ارائه می داد ، بسیاری از مشاغل تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفتند. اما دیجی کالا برای ایجاد اشتغال پایدار ، محرومیت ، تمرکززدایی و تسهیل فروش کالا در مناطق کم برخوردار ، ارائه محصولات محلی به کشاورزان را آغاز کرد و در حال حاضر بیش از هزار عرضه کننده محلی تا 4000 کالای محلی را در دیجی کالا می فروشند.

در سال 1999 ، مدیران دیجی کالا توانستند با تمرکز بر تیم ارتباطات شرکتی خود ، اهداف مسئولیت اجتماعی خود را قوی تر به دست آورند.

پیوستن به جنبش دلسوزانه ایران

در سال 1999 ، شیوع ویروس کرونا نقش مهمی در چشم انداز مسئولیت اجتماعی دیجی تالا ایفا کرد. بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران سعی کرده است با پیوستن به پویش ایران همدل به مخاطبان خود برسد. همچنین این بسته ها به منظور قدردانی از کادر پزشکی روزانه به بیمارستان های بزرگ سراسر کشور ارسال می شد.

تاج ، مهمترین پرونده مسئولیت اجتماعی دیجی تالا در سال 99
تاج ، مهمترین پرونده مسئولیت اجتماعی دیجی تالا در سال 99

همچنین قرص هایی برای ارتباط تصویری بیماران با خانواده های آنها وجود داشت که در بیمارستان استفاده می شد. دیجی کالا همچنین به 300 خانواده آسیب دیده از خانواده های تاج دار و کم درآمد در جنوب تهران اعتبار اهدا کرد. یکی دیگر از اقدامات دیجی کالا در سال گذشته ، لغو کمیسیون های 1000 شرکت تحت تفاهم نامه مشترک ستاد مبارزه با فساد در کرونا و اتاق اتحادیه های کارگری تهران برای حمایت از فروشندگان آن و کاهش خسارات ناشی از همه گیری تاج بود.

یک تبلت برای دانش آموزان با امتیاز کمتر تهیه کنید

همه گیری کووید 19 در سال گذشته علاوه بر ضررهایی که مشاغل در سال جاری متحمل شدند ، ضربه شدیدی به اقشار مختلف جامعه وارد کرد. بسیاری از دانش آموزان و نوجوانان کشور به دلیل نداشتن فناوری لازم قادر به شرکت در دوره های آموزشی آنلاین نیستند. دیجی کالا در یک پروژه خیریه از موسسه خیریه مشارکت دارد که طی آن 8000 تبلت ثبت ، خریداری و تحویل داده شد.

همکاری با سازمانهای مردم نهاد

در بحبوحه فشارهای اقتصادی ناشی از بحران تاج ، دیجی کالا با همکاری مردم و چهار سازمان غیردولتی که در زمینه آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند ، اسکنی را برای برآوردن نیازهای کالاهای اقشار تحت پوشش این سازمان ها آغاز کردند. در این اسکن ، نیکوکاران چرخ دستی های خرید خود را برای ارسال به این سازمان های غیردولتی تکمیل کردند و دیجی کالا 50 درصد از این چرخ دستی ها را تهیه کرد. این اسکن با مشارکت 1 میلیارد ریال با موفقیت به پایان رسید.

تاج ، مهمترین پرونده مسئولیت اجتماعی دیجی تالا در سال 99
تاج ، مهمترین پرونده مسئولیت اجتماعی دیجی تالا در سال 99

دیجی کالا با کمک سه سازمان غیردولتی که در زمینه توانمندسازی کودکان در معرض خطر فعالیت می کنند ، فرصتی را برای مردم فراهم کرد تا در ازای دریافت هدایایی برای این کودکان ، نیازهای سازمان ها و بسته های سوپرمارکت را برآورده کنند. در این اسکن ، 2 هزار و 961 قلم کالا به خانواده این کودکان تحویل داده شد و نیمی از ارزش هر محصول بر عهده دیجی کالا بود.

مشارکت در احیای جنگل های هیرکانی و هدایایی به مشتریان به مناسبت هفته منابع طبیعی

با کمک Digikala ، پروژه گسترده Forest Founder در روز Gazebo اجرا شد و 1100 درخت در 9 گونه جنگلی محلی هیرکان کاشته شد. همچنین در هفته منابع طبیعی و روز غازبو ، 20000 بسته بذر در بسته های سفارش محصول در اختیار مصرف کنندگان دیجی کالا قرار گرفت تا عذرخواهی از کاشت گیاهان در شب سال نو برای خریداران دیجی کالا ارائه شود. در این بسته ها ، یک گلدان ، یک بسته کوچک خاک و دانه گل جعفری وجود داشت.

تاج ، مهمترین پرونده مسئولیت اجتماعی دیجی تالا در سال 99

ارائه پوشاک و دوچرخه به خیریه ها

قبل از آغاز سال 1999 ، دیجیکال برای تحقق بخشی از ایده آل خود در زمینه مسئولیت های اجتماعی ، در اسکن “رخت آویز” بنیاد خیریه وحدت شرکت کرد و 420 نوع لباس به دختران دارای معلولیت ذهنی اهدا کرد. مرکز

دیجی کالا همچنین اسکن سفید پدال ها را در روز جهانی بدون خودرو منتشر کرد که به کاربران اجازه می داد در مورد دوچرخه و دوچرخه سواری با کاما بنویسند. دیجی کالا از کمپین زیست محیطی حمایت کرد و به تهیه دوچرخه برای کودکان خیریه خانه امید کمک کرد.

مسئولیت های دیجیتالی و اجتماعی 99

همانطور که می بینید ، اپیدمی تاج در سال 1999 بسیاری از اهداف مسئولیت اجتماعی دیجی تالا را تغییر داد تا آثار آسیب اجتماعی این بحران را کاهش دهد. البته دیجی کالا همیشه در همه زمینه های فرهنگی و اجتماعی فعال بوده و در زمینه های مختلف مانند محیط زیست ، هوای پاک ، تامین پوشاک و حمایت از اقشار پایین پیشرو بوده است.

شما در مورد آن چه فکر میکنید؟ آیا می دانستید که Digical در این زمینه ها نیز حضوری قوی دارد؟

Corona ، مهمترین پرونده مسئولیت اجتماعی Digitala ، اولین بار در سال 1999 در اخبار فناوری و تلفن همراه ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما برای عموم منتشر نخواهد شد.